Steun Fanfarecorps Erica

Als Fanfarecorps zijn wij afhankelijk van financiële steun van mensen die ons en onze muziek een warm hart toedragen. Er zijn verschillende mogelijkheden om ons Fanfarecorps te steunen. Dit kan bijvoorbeeld door donateur te worden, mee te spelen in de Vriendenloterij, op ons te stemmen tijdens de Rabobank Clubactie, of met Sponsorkliks.

Vriendenloterij

Als u meespeelt in de Vriendenloterij, kunt u er voor kiezen om een specifiek goed doel te steunen. Dat mag een club of vereniging zijn. En Erica hoopt natuurlijk dat u voor Erica kiest!

U moet dat aangeven op het formulier dat u op de website van de Vriendenloterij vindt.

Er zijn drie keuzemogelijkheden:
ik steun alle doelen van de Vrienden Loterij
ik steun één van de goede doelen
ik steun een club of vereniging naar keuze – deze mogelijkheid moet u aanvinken en dan voor Erica kiezen..

Rabo Clubsupport

De leden van de Rabobank mogen een deel van de winst verdelen over verenigingen en stichtingen in het werkgebied. Om daaraan mee te doen, moet u eerst lid worden van de Rabobank.

Alle leden krijgen de gelegenheid te stemmen op organisaties die ze een warm hart toedragen. Het door de bank behaalde resultaat vloeit daardoor gedeeltelijk terug in het verenigingsleven en dat is winst voor iedereen.

Als u lid bent en deelneemt ontvangt u op een door de bank te bepalen moment een stemkaart. Met een unieke code kunt u vervolgens online stemmen op 3 organisaties. Hoe meer stemmen een vereniging krijgt, hoe hoger de bijdrage uit de Rabo Clubkas.

Online aankopen doen zal nooit meer het zelfde zijn.

Met SponsorKliks kan je zelf een financiële bijdrage leveren aan Fanfarecorps Erica, zonder dat het jou een cent extra kost!
Bestel online bijvoorbeeld iets bij Bol.com en Fanfarecorps Erica ontvangt hiervoor geld in de clubkas.
Grote webwinkels als Bol, Coolblue, HEMA, Greetz en Media Markt doen mee. Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan ook naar Fanfarecorps Erica.

En nogmaals, het kost je niets extra!

Klik hier voor meer informatie of klik op bovenstaande afbeelding en doe gelijk je eerste bestelling via de SponsorKliks pagina van Fanfarecorps Erica. DOEN!